Home Sport Njemački magazin Der Spiegel dobio Ronalda na sudu

Njemački magazin Der Spiegel dobio Ronalda na sudu

0
Nakon istraživanja 60 novinara i informacija koje je dao Football Leaks, Der Spiegel je objavio da je Ronaldo vršio prevare koje se odnose na porez. Njegovi advokati su slučaj prijavili sudu koji je zabranio magazinu objavljivanje članaka o porezu, a zaprijećeno je i kaznom od 250.000 eura.

Tokom procesa su advokati optuživali Der Spiegel za korištenje dokumenata koji su dobijeni na nedoličan način, ali nisu demantovali tačnost izvještaja.

Der Spiegel je uklonio članke sa svoje digitalne verzije, ali se žalio na presudu. Dvije godine kasnije je magazin ipak dobio spor protiv Ronalda.

avatar
  Pretplati se  
Notify of